由 10 月尾開始訂第一張日本單............等收貨...........等集貨..........足足用咗個月先寄到嚟,睇嚟真係好多人趁日元平入貨........

臨出發去韓國前,我係訂咗呢個 Lanvin en Bleu 小手袋...........貪佢夠細,出街食 Lunch 方便~~~~!!

2014-12-13-13-12-01_deco

因為費事訂一件咁少...........睇睇啲童裝,準備訂定件聖誕禮物比葉小姐個仔,呵呵...........比我搵到件 earth music & ecology 的特價毛毛褸,超可愛的呢~~~~頂帽仲有對熊仔耳架~~~~!!

2014-12-13-13-10-12_deco

去完旅行返嚟之後見日元不停跌,又想訂件生日禮物比自己,諗起 Diana 有條 4℃ (ヨンドシー) 的手鍊帶得幾靚,而且佢話帶咗好多年帶埋嚟沖涼都無變色,所以我都訂咗一條嚟試試~~~~~估唔到佢連原裝紙袋都比埋我,好認真~~~!!

2014-12-13-13-20-08_deco

去完旅行返嚟,覺得好似有個背包方便啲,所以又後加咗呢個 earth music & ecology x OUTDOOR 的背包,其實我都未打開嚟用,不過淨係佢隻色同個小兔細袋己很吸引~~~!!

2014-12-13-13-17-41_deco

又係費事淨訂一樣嘢咁少.........比我好好彩咁搵到件 INGNI 的特價線衫,扣埋積分唔駛補太多錢~~~~抵著~~~~!!

2014-12-13-13-16-41_deco

係揀背包的時候,無意中見到呢個預訂款的 earth music & ecology x Harris Tweed 的手提袋,有條毛毛邊的,感覺好冬天,而且又係可以扣積分,所以都係唔駛補好多錢就買到~~~~!!

2014-12-13-13-18-59_deco

由於日元真係跌得太低,價位低到可以令我下定心買呢部 OMRON HV-F021 低周波治療器返嚟~~~~!!

之前去日本其實有諗過買 Panasonic 嗰部返嚟,但因為考慮到電壓問題同嗰時日元貴,所以最後都無買到..... 返嚟香港我有 KEEP 住留意呢方面資訊架,因為我之前去做物理治療都有電療呢 part,做完都舒服的,咁啱比我係面書見到有人賣呢部入電心的,但賣鋻 HKD 5xx,咁我睇樂天最平四千幾円就有交易,但我都驚買到假貨,最後都係幫襯咗 Bicamera 買,我仲買多咗對後備貼~~~

2014-12-13-13-13-43_deco

最後係呢對 Jelly Beans 毛毛鞋,呢對鞋明明係好早就訂咗,但到最後訂的低周波治療器都收到了,但都見唔到呢對鞋的簽收通知,幾經辛苦先搵得返佢出嚟,原來係出貨嗰間公司寫漏咗嘢................下次訂嘢真係要對多幾次個地址~~!!

2014-12-13-13-21-41_deco

第一次係網上訂長 BOOT,揀咗好多間先搵到呢對,同款香港鞋舖賣緊千幾二千, Gmarket 呢度賣幾百咋仲要已計運費了,肥腳如我都塞得入,開心 ING~~!!

2014-12-13-13-15-57_deco

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()