為咗要一嘗鉄路便當的味道,我地特登無係熊本食午餐,而係撰擇係熊本買便當然後係 ゆふいんの森 度食~~~!! 因為由熊本入去由布院大概都要兩個鐘,所以絕對有時間食飯盒~~~ 由熊本去由布院要坐 ゆふいんの森 就要先去久留米轉車~~~ 好彩轉車時間唔算太緊,可以慢慢搵慢慢等~~~ ゆふいんの森 真係好有型,個樣成個渣古咁~~~ IMG_6903 其實 ゆふいんの森 3 號同 4 號係靚啲啲的,不過我排行程的時候無為意,而家我地坐呢班係 5 號,無咗觀景位同賣便當的 Counter,不過內裏都企理同乾淨的~~ IMG_6904 我同細佬今餐就係食呢兩個便當啦~~~ IMG_6905 揀呢個熊本熊樣的飯盒係為貪佢個樣,本來諗住食完洗返乾淨佢帶佢返香港,不過最後諗諗下都係費事攞多樣嘢,而且返到香港又都未必用,所以最後都係掉咗........... 但其實佢個味道係唔錯的,而且飯的量都好夠,只可惜係凍咗...... IMG_2340 今日由我地離開熊本時就已開始下雨......嚟到由布院仲大雨......... 嚟之前我同酒店約好咗叫佢出嚟車站接我倆的,點知去到車站都唔見酒店的車喎........企咗一陣都唔見人,最後忍唔住要打電話...........我估佢係唔記得咗........好彩佢都好快嚟到接我地......... DSC_0007 真係好彩有叫佢嚟接我地,可能係天氣黑,我地覺得佢入去條路好難認,雖然只係短短十幾分鐘的路程,但我同細佬都無信心自己可以嚟到......... 今次訂呢間係 旅亭 田乃倉。貪佢係正金鱗湖隔離,諗住第二朝去的時候唔駛行咁遠~~~!! DSC_0011 我地一嚟到,已經見女將(即溫泉旅館話事人)係門口迎接我地,跟住佢帶咗我地入呢度坐,同上咗熱毛巾同熱茶.........真係多得佢條熱毛巾我個身先快暖咗,因為成個下晝都落雨氣溫凍咗好多........ DSC_0009 呢杯其實似湯多啲茶飲落鹹鹹哋又有少少腥腥地,怪怪的~~~ IMG_2348 我地坐咗一陣之後,女將就安排咗一個女仔帶我地上房,上房前先要記住呢個地圖,如果唔係會行錯..........我地住的係田乃倉,但其實係佢另外兩家旅館 山灯館なな川 是連住的,三家旅館共用四個溫泉~~~ IMG_2402 我地今日住二樓的喜峰の間,女仔浸的金鱗の湯就係樓下,超方便~~~!! 但男仔就要行遠啲啲~~~~早上旳話調返轉,金鱗の湯就會變成男仔用的池了~~~ 我們的房間~~~~ 8帖+6帖 2間 内風呂付 都幾企理架~~~~!!! DSC_0013 DSC_0014 服務員姐姐會講解一次所以有嘢,然後再問我地幾點食飯食早餐咁,佢真係好細心,仲有問埋我地有無嘢係唔食得,我就同佢講我唔食魚生的.........佢記錄底之後就放底咗呢個熱茶同羊羹就出咗去了。 IMG_2352 沖涼的地方都好四正,有齊晒所有用品~~~ IMG_2353 IMG_2354 本來想去山灯館個手信舖望望的,因為佢送咗張優惠卷,但最終都係因為持續的大雨而放棄咗..........乖乖係房等食飯........... 呢度真係好認真,仲有餐單的~~~ IMG_2356 IMG_2357 呢道有帶子同菇菇,仲有少少菜做成,好好味~~!! IMG_2360 呢度菜其實有好多嘢,有啲連我自己都唔知係乜,但都係好好味~~~ IMG_2361 本來我同佢講咗我唔食魚生,我估佢唔會上比我,佢比呢碟魚生我時我有少少吃驚........但原來隨後佢再上咗細鍋比我,原來係叫我自己整熟佢嚟食,咁貼心的服務真係第一次,好感動呢~~~~ IMG_2362 初初以為呢個係清湯,但原來係係個蛋下面收埋咗舊魚........唔係魚的我初初有啲擔心佢腥,但原來一啲腥味都無,再加埋啲熱湯,我真係成碗食晒~~~ IMG_2363 呢個呢......我就唔鐘意了.........佢似係年糕咁的質地,呢啲好難消化,我都唔敢食太多...... IMG_2364 食到呢度其實已飽,但無理由唔食呢個豐後牛~~~~呢個真係好好味,自己係石碟上燒,鐘意幾成熟都可以,佢真係好滑無筋~~~大愛呀~~~!! IMG_2365 食完牛仲有豆乳布甸涼返下~~~~ IMG_2368 當你以為食完時,點知佢又嚟咗個野菜卷魚,都係唔腥的~~ IMG_2369 IMG_2370 飽到上心口時仲要嚟個飯同麵鼓湯,超飽~~~!!! 但不得不讚佢的腌菜真係做得好的~~~~!! IMG_2371 飯後當然仲有甜品啦~~~~ IMG_2373 呢餐飯差唔多食咗個幾鐘,完全可以媲美法國大餐。等消化咗啲,大家都各自落去浸溫泉囉~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()