close

哈哈,我今次出糧好豪~~~一次過係兩間公司買咗嘢!嘻嘻~~ 先係 g.u. 訂多兩條連身裙先,今次兩條都係紅色系列,本來係諗住訂條淺粉紅色的,但一出就已經賣晒,咁唯有揀返紅色。另外見件灰色珠珠冷衫有特價,買埋佢要嚟半截裙一流~~~!! image 跟住無意中係 fashionwalker 度揀咗幾件特價首飾,超靚的~~ 先來有 INGNI 韓國製的花花長頸鍊~~~最特別係佢錬身都是心心圖型的。 image 第二條係 passage mignon/flaneur 韓國製的心心頸鍊,呢啲款我一向鐘意,而且呢個心心比我之前 Labyrith 的更大、更閃、更顯眼,大愛~~~! image 最後一條係 Opaque 意大利製的手錬,雖然係布質,但質地很閃,也是很漂亮的~~~ image

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()