close

基本上每次嚟關西都一定會去京都,對上次嚟都去唔到二条城,所以我今次一定要去到。

 

Plan 行程的時候係諗住係京都住一晚的,但問咗五六間都話滿咗,連住的平野太太嗰度都話滿咗,今個春天真係好今人瘋狂~~~!!

 

因為如果住係平野太太度去二条城就好方便,因為佢屋企係正二条城附近架咋。

 

既然而家住唔到咁唯有自己早少少由難波出發去梅田再轉 JR 去京都。我地今朝食麥當當,唔知係咪真係隔離飯香,我真係覺得呢邊的飽都好味啲~~~!!

 

去到京都一定要買返張一日乘車券先,因為我地基本上都會靠巴士嚟移動,有乘車券就會慳好多,一張 500 円一日,坐兩程已歸本了。呢張票,我次次嚟,次次都唔同樣架~~~~~~!!

 

IMG_6107.1

 

二条城唔同大阪城、和歌山城或姬路城咁會有座好大的天守閣,但呢度就好有歷史價值。因為呢度係同「大政奉還」有關的地方,有睇過篤姬就會明白呢段歷史架啦~~~~~~!!

 

IMG_6107

 

IMG_6108

 

IMG_6110

 

  售票處有寫櫻花開的情況,園內有兩款已花落了,變咗「櫻吹雪」........

 

IMG_6111

 

IMG_6112

 

一入去就見到呢個咁靚的門口,啲公仔做得好仔細呢...........

 

IMG_6117

 

IMG_6125

 

我地就係由呢度入去睇重要的遺產,不過可惜入邊唔比影相.......但我覺得好值得睇~~~~!!

 

IMG_6128

 

之後我地就出去佢的庭院睇櫻花~~~~

 

IMG_6129

 

IMG_6134

 

IMG_6137

 

IMG_6145

 

IMG_6146

 

IMG_6158

 

參觀完二条城後我地就坐巴士去岡崎神社~~~呢間其實係求安產的神社,呢度都係出名的兔仔神社,因為兔仔出名多產,所以呢度就用咗兔仔嚟做吉祥物,我地就梗係唔係嚟求安產啦,係佢地陪我嚟睇兔仔的~~~!! 嘻嘻~~~~

 

IMG_6177

 

IMG_6178

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

IMG_6189

 

IMG_6188

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

呢度啲兔仔真係好可愛,我都忍唔住買咗個「幸福うさぎ守」返嚟~~~~

 

20140415_143657

 

參拜完岡崎神社之後,又差唔多夠鐘食飯,我地坐返巴士出四条河原町搵食~~~

 

咁啱就比我地搵到呢間 ぎおん家,呢度似係自己一家人自己經營的手打烏冬 / 喬麥麵的舖頭,雖然舖仔細細,但就好懷舊,而且都多日本人幫襯架~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

為怕入到去睇唔明餐牌,細佬好醒咁影咗啲嘢食 Demo 返嚟~~~~!!  

 

IMG_6177.1

 

IMG_6177.2

 

最後佢地三個都食鰻魚飯,Joey 話佢嚟咁多次日本都未食過鰻魚飯喎.........諗諗吓..........又真係好似一次都無食過喎........

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

我呢~~~~就叫咗我最愛的腐皮烏冬~~~~!! 哇~~~呢個真係好好味,個腐皮索晒個湯,入晒味,啲麵又夠彈牙,最緊要係個湯,又清又甜,好夠味,真係好正,值得推介呀~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()