之前托阿鹿買咗條洗面用的蝴蝶頭箍,因為夾極都唔啱時間,所以佢比咗 Diana,咁我今日就可以收到,有得用!

 

image

 

RMB 9.9 仲要包郵再有贈品送,真係抵到爛~ 今日仲可以收埋上月豬的嘢,好開心呢~ 因為上月總共訂咗兩轉嘢,所以啲貨有點多……

 

image

 

先來一件衫同一條連身裙,兩件都係 ifzen 呢間買的,其實呢間舖啲嘢真係睇咗好多次,但次次都唔捨得買,今次一於豪一次,睇下實物係咪同相一樣……

 

打開嗰陣真係有啲失望,無網上睇時咁靚……質地都唔算係特別好……如果早知下月自己都去韓國,真係未必會買住。

 

另外,我訂咗一對 Slipper,因為見夏季好興,呢個款好多 FB 網店都有賣,我幫襯開嗰間 neko neko 都有,但因為自己訂平啲,所以都係靠自己好!

 

p.s. 收貨後即著咗一次返工,完會無刮腳,鞋底同鞋身又唔會太硬,好著呀!!

 

image

 

嘻…手痕……又訂咗新嘢嚟試,一直用開 primera 的精華水都覺得好好用,見呢隻 watery cream 都係好多人讚的,所以訂一樽返嚟試下,估唔到我訂一樽產品,佢比咗十一樣試用裝我,真係好抵呢~我嚟緊去旅行就唔怕無嘢用了!

 

image

 

雖然重,但都要訂的呂洗頭水~!因為香港真係賣好貴!

 

image

 

跟住當然係要買每月都入貨的雪花秀啦~今次買咗 cleansing foam, frist care serum 同 防曬日霜,呢隻仲要有降溫功能呢~

 

image

 

交收完,上咗金鐘 Juici 八下,買咗對 Jelly Beans,原來佢地嚟緊有兩間舖會 close,希望金鐘呢間唔會啦,我一直幫襯開的呢~

 

image

 

然後路過 Burberry,終於比我買到隻好靚的墨綠色。

 

image

 

今日都收到 Kaling 的韓國手信,我搭佢買嗰盒 Luna 濕粉都返埋嚟,唔該晒你哦~

 

image

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()