close

由於太早到步的關係,好多舖頭都未開,我阿媽佢地又唔鐘意去汗蒸幕,咁唯有去行吓公園嗰啲先啦.......

 

見上個月 Athinai 之前去過幾靚,所以我又跟住去~~~!!!

 

不過由新設洞出發的我地就要先係東大門站轉車先可以去到惠化了。

 

在惠化站 2 號出口,然後直走過了公園轉左, 見到下面的貓貓畫像靠左方行(即有兩個型男 poster 嗰邊)。

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

一開始我地行錯咗去呢邊,行行吓覺得唔係好對路..........因為全係住宅區.......好彩嗰時唔算行咗好遠........

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

沿住正確的方向一路行,就會見到啲咖啡廳~~~~好多都好有特色哦~~~~~

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

其中一家仲要係節目 Tasty Road(即 "滋味行")介紹過的哦~~~我下一次來一定要試~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

就是這家了~~~~~!!!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

然後沿住山路行,見到 “駱山公園” 指標往右轉入往上斜坡就會閞始見到劇集閣樓王世子的拍攝場景了。

 

不過這是超級大斜坡,感覺似有六、七十斜度,走完這個真的超級攰呢~~~~~~!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

今日真的很好天呢~~~~~~!!!! 太陽勁猛~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

我自己很愛這幅畫呢,像真度高,感覺這幾條魚活得很自在哦~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這張我也很愛,哈哈,因為好似真的是天使一樣呢~~~~~!!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這條樓梯就係韓智敏坐過的呀,所以在這勁多人影呢~~~~!! 完全沒可能等到沒人走路的一刻............

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

行到最後見到一條橋及復仇者聯盟畫像,就代表已經遊完這條壁畫村囉~~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

沿住斜路慢慢走,就可以出返大路,再慢慢行返去惠化站。

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

走走吓,見到這 "黃金",so cute~~~~~!! 之後我地就出發去明洞午餐囉~~~~~!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()