嚴格嚟講今篇都似係購物分享,多過似遊記,因為今日去的地方全都是購物嘅地方…...同上次一次樣,我都係安排臨走一日先去超市掃貨,咁就方便今晚執嘢第日走~~~!!

(詳見舊 Blog﹕2012 韓國自由行 – Day 4 (11月13日 ~ 東大門, 樂天 duty free, 樂天超市, 明洞)

雖然噚晚痾過一次之後無再痾過,因為都仲係擔心,所以再食多咗一次藥先出門口…....

我地先去咗乙支路的樂天 Duty Free 先~~~!! 係轉車站見到幾張好可愛的椅子,我地影咗其中兩張~~~~!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

唔係講笑,呢個朝早十點幾 Duty Free 雪花秀櫃位的照景況..............好恐佈..............

20141030_105446

其實因為而家買慣咗試用裝嚟用,用貨裝會覺得好貴,所以我都無乜嘢要買,唯獨係枝眼部精華要同佢買,因為試用裝係無嗰個金屬頭去碌眼袋.........

另外就係出發前 00 帶咗佢個 Clarifying Mask 返嚟比我地試,呢個好得意係撕的,搽咗上面,等佢乾咗,然後就可以好似搣死皮咁成塊撕落嚟明,見佢唔貴,所以買嚟試,另外嗰枝 Overnight Mask 就係幫 Joey 買的...........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

買完呢個以為夠錢去換一張一萬韓圓的代幣咭,於是又走咗上去換,去到先知要買滿 USD 300 先得,阿媽佢地見我地有好多嘢買,所以乾脆坐係度等.......

跟住我咪去 Longchamp 買袋先囉~~~~今次買咗兩個長帶,一個寶藍色,一個深紫色,都係一個幫 Joey 買的.........

因為出發之前無去睇過價錢,諗住而家維返大概係 HKD 992 應該點都平過香港所以先買...........哈.............返香港先知原來同專門店比只係差 HKD 8。

20141101_093729

買埋袋肯定夠錢換現金代用咭啦~~~~~

20141030_114217

跟住好開心咁去買 cle de peau 唇膏啦,點知比錢先知呢張現金咭係乙支路呢間店係不適用的..............不過反正呢個唇膏都係自己用開,所以無所謂啦~~~~

cle de peau 呢個唇膏係我用過最潤的唇膏~~~~~用咗真係少好多乾紋,但唔好處就係易甩,不過潤就會係咁,無辦法...... 今次我買咗 204 同 206 兩色~~~!!

20141101_093510

之後醒起 Mika 就嚟生日,所以去咗后買枝唇膏比佢做生日禮物~~~!! 希望佢鐘意啦~~~~!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

我表姐繼續係 the Face Shop 買咗好多 Mask,勁重~~~阿媽話早知我地咁多嘢買就應該拉篋嚟......

哈哈......到時真係完全係自由行 Feel.........

買好晒嘢,表姐要去 Lotte Young 度幫人買 EXO 的產品,但可惜佢想要嗰兩個明星的頸鍊都賣晒,咁啱比我見到 Line Store,我同 Cony 影咗張相~~~!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

行咗一朝,大家都肚餓,但因為我腸胃唔好,大家都就我去返第一日嗰間榮養粥度 Lunch~~~~!! 好感動呢~~~~!!

不過呢............今日啲嘢好似無咁好食,連啲招呼都差咗............

佢地今日試咗呢個蒸餃子...........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

仲有唔記得咗名的粥............

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

仲有我好愛的南瓜粥...........不過今日呢煲真係無第一日食的咁清甜.............

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

今日仲食多咗個海鮮餅,佢地個個都話今日呢餐,最好味呢個~~~!! 不過我又係有得睇無得食啦.............

20141030_133408

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()