close
最近有好多朋友都去了旅行,又有很多朋友從外國回來,所以有好多手信 / 禮物,好開心哦~ 這是六月中時收到的,是澳洲的 Emily 寄給我的呀,最開心係佢特登寄了一隻澳洲版的 Starbucks 杯比我,仲有一包我好愛的芝士圈,大愛~!!

跟住 BB 豬又同囡囡去了北海道~所以又有北海道手信~ 這包 いもまめ 入邊除咗有薯片仲有豆豆係度,我覺得好食過薯條三兄弟!

  同一時間我們新來的 teammate - Rita c. 又去了意大利兩星期,佢就買咗這個 Handcream 給我們,說這個是台灣人很愛買來當手信的。我開過來聞,確實有陣陣清香飄出來,但因為未搽,所以就唔知質地了~

 

然後 3T 又係台灣返咗嚟,佢帶咗呢個小麻糬比我,其實呢啲軟淋淋的東東係我阿媽鐘意食多啲囉.....

呢個夏天連我好耐無見的中學同學都係美國回來了,佢仲帶咗好多 Despicable Me 的 minions 返嚟做手信~ 當中仲包括之前搶斷市的 tic tac !!

 
arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()