00上星期又去咗泰國玩,口水姐本來話想要買 BKK 袋,但佢只會路過 Posh,於是乎變咗 Posh 手袋連總代購。 匆匆忙忙的我揀咗一個細手袋同一個萬用袋,兩個都係深紫色,超靚的~~~!! IMG_2647 00 仲帶咗泰國版的樂天熊仔餅返嚟,芒果味的,估佢唔到又幾香架喎~~~ IMG_2650 仲有呢個泰國版的 Lay's 薯片,這個青檸味都幾清新,我立刻叫身在泰國的 Joey 幫我追加,唔知佢買唔買到....... IMG_2658 放工返到屋企,見我到我係 Black Friday 訂的 Marc by Marc Jacobs New Too Hot To Handle 終於到咗......即係安心晒......因為之前一路 Check 佢的時候話航班有事要 Delay,i-parcel 搵緊解決方法,跟住嚟到香港又話清關 Delay,好驚唔知幾時先送到嚟,而家終於安心晒,又有新袋用了~~~~!! IMG_2657
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()