close
呢個係本年度第一個 B-day Dinner ~~~~謝謝大家哦~~~ 因為 Michelle 上次的生日飯都未食,所以今次會一次過慶祝埋~~~~地點係 Michelle 揀的,說真的,如果唔係佢話嚟,我估我自己就唔會嚟囉.......我梗係覺得呢啲係好睇唔好食的........ 嚟到見到啲點心係會覺得幾得意的~~~ IMG_2667 枱上也有一個貓頭~~~ IMG_2674 小食呢度送的係芝麻腰果,好味哦~~~又唔會過甜~~~~ IMG_2678 因為今日得四個人食,我地都唔敢叫太多嘢,見隔離枱叫的飯比想像中大,所以都叫咗一個,真係好得意~~~而且好特別,綠色嗰啲係蛋白嚟架,勁香~~~~ IMG_2681 呢個咕嚕肉又係見隔離枱叫我地又叫,估唔到佢超正~~~個咕嚕肉的皮好似炸到齋燒鵝咁架,好酥脆~~最得意係佢連菠蘿都炸咗~~~ IMG_2682 招牌的 Kitty 流沙包當然都要叫一個嚟試下啦~~~~我同 Cathy 嗰個就唔係好流,但森美嗰個超流~~~~ IMG_2683 其實呢個同普通蝦餃無乜分別,只係多咗個蝴蝶,可惜我地凍咗先食,如果熱食呢個都應該唔錯的~~~ IMG_2684 呢個菜都好正,個湯超濃味,個菜又淋,好味~~~~!!! IMG_2685 反而佢啲甜品就差了,呢個鮮奶燉蛋白唔夠滑同只有蛋白香,好一般......... IMG_2688 呢個芒果布甸比上面個蛋白好少少,叫有少少芒果味,但都真係麻麻地........ IMG_2689 我們的合照~~~~!! Love u all ~~~~!! IMG_2692
arrow
arrow
    文章標籤
    Hello Kitty 中菜
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()