我地好快咁就由太宰府嚟到衹園,本來嚟祇園我地係想去埋運河城的,但最後覺得會唔夠時間行,所以放棄咗,淨係去咗櫛田神社。 真係好彩有嚟,原來嚟呢都好靚架~~~ 祇園地鐵站個代表公仔都係抬山笠的人,超可愛~~ DSC_0059 由地鐵站行去櫛田神社大概都要十分鐘~~~ IMG_2522 IMG_2523 IMG_2525 IMG_2530 我地都有係呢度求籤,好彩都係吉~~~!! 呢度其實好好的,佢仲有中文版、英文版同韓文版的籤抽,不過我地為求原汁原味,所以都係抽返日文版~~~ IMG_2528 IMG_2529 臨走都買多咗御守比自己,皆因佢呢塊細細的布仔都係博多織嚟架~~ IMG_2557 買完嘢再去睇埋個山笠,真係好大座的~~~~ IMG_7236 跟住我地就走啦~~~坐地鐵返博多行街~~~~ IMG_7243 今日決定要返去 Jelly Beans 買鞋,因為今個 Trip 真係無乜嘢買,仲有錢淨,日元返嚟唱返港元就唔值錢架啦,噚日諗住係 ヨドバシ 買隻錶,都揀唔到,其實我只係好簡單想買隻 Citizen(シチズン時計) 或 Seiko 啫,但隻隻都話有電波功能的,全部都十幾萬円起價.....太離譜了......所以買唔成,咁就一於去買對鞋比自己啦,之前睇過都無心水款,而且好多都變咗 Made in China,早兩日揀唔落手,今日趁有時間再去淘過~~~!! 呵呵呵,真係比我搵到一對 Made in Japan 而又鐘意的,唔好諗,即買~~~ IMG_2559 細佬見我買咗鞋,佢最尾返去咗 ヨドバシABC Mart 度買咗兩對 Vans。買完嘢,財散人安落~~~去食飯~~~~係東京大阪週街都係係松屋,竟然係博多係好難搵的,好似要行好遠咁,所以最尾放棄咗....... 咁唯有求其係係博多車站附近度搵食,仲要係食得飽的,因為今晚起碼要十點幾返到屋企先有飯食....... 啱啱見到呢間 博多とんかつ あんず食堂 博多店 細細間都有 Local 人去食,所以我地都決定食呢間~~ IMG_2538 佢係得呢條長 Bar 枱架咋,真係肥啲都坐唔落架............ IMG_2540 我點了個炸蝦,初初以為佢會係一隻隻上,但點知原來佢會變咗蝦餅,但都食到一隻隻蝦仔架,所以都算足料~~~細佬嗰個就係普通炸豬扒,味道都唔錯~~~ IMG_2541 IMG_2542 食飽飽返酒店攞埋行李就出發去機場,本來我地呢度去機場係好近的,但因為怕 HK Express 會突然取消咗班機或者提早咗開機,因為呢啲全都係確實發生過,所以真係好驚,都係早啲去機場好啲~~ 本來諗住嚟到機場先再瘋狂購物的,但原來呢個機場的國際線係好細的,真係無乜好買同睇.......最後買咗每次嚟日本都必買的 Royce 同白之戀人~~ IMG_2554 IMG_2553 見仲有時間,我又去咗 Cle de Peau 個櫃位度八,本來係想買枝 299 號色的唇膏,試好晒色先話無貨....結果都係買多枝 206 色的,今次真係有排搽~~~~ 最後最後又唔死心,又去睇錶~~~~哇~~~~呢度啲錶的價錢先至合理架喎,大概三萬幾四萬就買到一隻,只係無咗個電波功能咋,差一個零位呀,超變態........ 我最後買咗呢隻 Citizen B612,埋單只係三萬八千円多少少,抵玩幾多呀~~~即刻財散人安落,乖乖等上機返香港~~~ IMG_2569 再見啦~~~福岡我地十個月後再見~~~~ IMG_2544
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()