close

噚晚大家都勁早訓著,相信大家真係好攰...........

 

今朝的早餐都係食 Paris Bagutte,今朝當然係試唔同的包啦~~~~!! 我地搵店員姐姐幫我地分開咗啲包,每人都係以試啲~~~~~我同表姐揀咗個芝士火腿包,佢地仲幫我地即場加熱,這家的包真係好味~~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

食飽就出發啦~~~!! 今日先遊昌德宮,上次嚟又係行多咗好多冤往路,今次我醒啦~~~~直接係安國站出,行少好多路呢~~~~~!!

(詳見舊 Blog﹕2012 韓國自由行 - Day 2 Part 1(11月11日 ~ 昌德宮)

 

而且今日仲要係大晴天,諗起上次落雨落到顛,真是很大差別呢~~~~!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

今次我地都無入秘苑啦,因為覺得兩老唔會有太大興趣,而且入秘苑的時間很難就,所以都係留返下次再嚟啦~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

一入門口就見到好靚的黃葉~~~~~!!! 不過我覺得今年唔及我兩年前來的靚呢~~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

在入面大概走了一圈,到了場內唯一一家手信店買了幾款眼鏡布作手信,全都是質量好又有韓國特式的產品來呢~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

匆匆參觀完這個景點,我地就向下一個景點 - 北村八景出發~~~!! 不過呢個地方我都係第一次嚟,而且我覺得呢頭啲路一向比較亂,都係去北村文化中心先攞地圖~~~!! 北村文化中心位置係安國站 3 號出口直走一小段到路口轉左直走就到~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

跟住地圖行,好容易就嚟到呢度北村,呢度其實有啲小型的博物館同一啲以舊式的韓屋,呢啲屋到而家都有人住架,所以一定唔可以嘈~~~!!

 

呢度真係好有特式,堅靚~~~!! 唔怪之得啲人都鐘意嚟呢度影結婚相~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這是建築中的韓屋.............

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

我地睇地圖,見沿住第八景行,經過瞭望台就應該可以出返大路行去三清洞,所以我地決定自己行過去..........

 

路過藥房,要去幫 Diana 妹買埋韓版的龍角散先~~~!! 這裏賣的比日本應該便宜點,3000 韓元一盒,即大概 HKD 23 就可以了,如果是要日本版的,就要六七十港元了........

 

 

1415596058386[1]

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()