close

睇地圖好似好近,但行落都應該行咗四五個字先搵到路..........

 

上次嚟完全見唔到影的三清洞粉皮(又稱 "三清洞疙瘩湯" 삼청동수제비),今次終於比我搵到啦~~~~!!

 

(詳見舊 Blog﹕2012 韓國自由行 – Day 3 Part 2(11月12日 ~ 三清洞, 仁寺洞 )

 

最好彩係我地比本旅遊書當地人睇,佢地都知呢間係邊,即刻講到條啱的路比我地聽,超順利呀~~~!!

 

我地嚟到已一點多,但都仲有好多人排緊隊,而且唔係全部都係遊客,相信應該好味~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這是對面馬路的街景~~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

還有一家 Innisfree 的 Café 在這,如果下次可以嚟 Hea 遊,我一定會到這裏試試~~~

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

好彩等咗三四個字就有位,入面實唔係太大,而且沒什麼裝修可言...........

 

因為主要係食粉皮(即 "麵疙瘩"),所以都沒麼餐牌的......... 我們點一個海鮮煎餅,這個超好味~~~~~!! 好足料~~~~!! 我一個人都吃了三件.............

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這是三個人份的粉皮湯,可能是海鮮先上,吃這個時感覺味道便有點淡,如果有黑椒就正啦~~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

食飽飽係三清洞閒逛時見到檔特價頭飾,阿媽佢揀咗三對襪,我買咗兩個蝴蝶頭飾,超可愛的呢~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

其實係三清洞的商店都時很漂亮的,環境超舒服,慢慢行慢慢睇真係可以行一個下午~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

又見到一家被 Tasty Road ("滋味行")介紹過的餐廳呀~~~~好想試呢............

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

又是一家很靚的餐廳~~~~!!

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

這條路有幾家店是 Running Man 取景地點來哦~~~~又好想試...........可惜食飽咗,我下次一定要再嚟~~~!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

又一家被 Tasty Road 介紹的店~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

今次我都有來 eunnamu(銀樹 (은나무) ),上一次我們來的時候出了很多血呢~~~~!! 不過呢我發現今次的款同我兩年前嚟睇的時候都差唔多,分別完全唔大,所以今次好叻,乜都無買~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

閒逛完三清洞我地又要急急腳趕去梨大啦~~~!! 兩年前嚟睇過呢度的紅葉景,超靚~~~!! 簡直係一看難忘~~~!! 所以一定要帶阿媽嚟睇吓~~~!!

 

(詳見舊 Blog: 2012 韓國自由行 – Day 2 Part 2(11月11日 ~ 梨大, 新村, 明洞)

 

之前上網睇見過有張橫額,說不准人進入梨大的校園內,初初好擔心入唔到去,上月見 Athinai 都入到去,佢話我知原來係之前有人直情闖咗入教室,影响咗人地上堂,所以張橫額係提醒人唔可以入教學樓,校園係照常開放的。大家以為一定要守秩序,唔可以騷擾到人地架~~~~!!

 

梨花大學的標誌 - 花花牆~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

這個景真的是百看不厭呀~~~!!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

趕完這個黃昏的景,終於可以慢慢行吓梨大~~~~!!

 

終於比我阿媽買到件衫,路邊攤 10,000 韓元有找,佢成日聽收音機,話區文詩成日都話韓國啲衫好平,佢成日都飛嚟買,所以我阿媽此行最大的目的就係嚟買衫~~~!! 而家終於比佢買到啦~~~!!

 

我見 Olive Young(올리브영)有旅客 Promotion,本來只想買包 "休足時間" 的我,見隻手乾乾地,就去試埋啲代購熱推的馬油 Cream - Guerisoon 9 Complex Cream,其實試的時候我都唔知佢有咩用,叫阿媽嚟試埋上手,佢都話好潤,所以買咗一樽。返到酒店上網睇返先知原來佢有 72 小時強效保濕,而且仲有助淡班去斑~~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  

 

行完條大街,基本上我仲係勁飽,啲胃氣仲係 er 緊晏晝餐飯,但佢地已見餓,所以近近地,去咗食加味小吃(가미분식)度解決晚餐~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

嚟親韓國,所有店都係泡菜先上~~~~

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

辣豬肉飯~~~~!! 佢地話個豬肉有點硬,但我覺得又幾好味~~~!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

跟飯的湯~~~都好似係有少少辣,但真係唔記得太清楚~~~~

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

表姐極之想試的炒年糕..........我對呢樣嘢一向都麻麻地,因為佢難消化,中間又唔入味..........

 

不過見佢呢碟加咗咁多芝士,睇在啲芝士份上,我都食咗一條咁多啦...........坦白講,味道都係無乜驚喜...........

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

跟住表姐話好想試埋個飯團,我阿媽又話未飽,所以追加了一份,但阿媽話都係麻麻咋..........  

 

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

臨返酒店前,見 the Face Shop 啲 mask 做半價,買咗一片人蔘面膜返來即敷,試效果~~~!! 雖然這塊 Mask 只係 500 韓元,但啲精華堅多,我敷咗十幾分鐘都仲有勁多係面,聽日要大手入貨~~~!!

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()