close

又一箱大貨到~其實呢一箱係早過對 Boot 訂架,但因為呢對要等集貨,所以先會遲過對 Boot 到。

上次雖然已經訂咗對 Magic Power,但我都係心思思想埋 Dr. Miz,見上次退運費退咗二萬幾韓圜,所以今次可以訂豪啲~

image

著咗兩日,覺得 Dr. Miz 比 Magic Power 好著呢~ Magic Power 雖然係箍得緊啲,但因為我腳短,佢成日有啲 "接接" 係膝頭哥,搞到成日要去廁所拉,同埋膝頭哥特別崩緊…

Dr. Miz 呢對雖然薄少少,但布料好舒服,易穿同唔會起 "接"。Let's Diet 同 Let's Up 我都試咗,但 Let's Up 的提臀效果唔至於好明顯,如果只係想試先,我建議買 Let's Diet 就可以。

今次都訂咗每月都買的雪花秀~因為而家冬天,所以都要訂返啲潤啲的面霜~

image

而家冬天呢,我真係用唔到綠色嗰隻油性的呂,見呢隻白色的寫住防脫髮,所以訂咗兩枝嚟試。

而家洗咗兩日,唔見有咩特別效果,但真係好香人蔘味~

image

最後就係呢堆襪~ 我本來係諗住係淘寶訂 Peter Rabbit 襪嚟做聖誕禮物的,但見都要十幾蚊人民幣一對,而且仲未計來港運費,又未必係人人鐘意…

所以的起心肝去 Gmarket 搵,終於比我搵到呢間有啲好有聖誕 feel 的襪~

image

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()