回程時就係買手信的開始~~~~細佬話呢間專賣豆的舖頭(豆吉本舗)好得意,所以入咗去望,原來入面真係好細,但真係全家賣豆~~~ IMG_7007 最特別係綠色嗰隻豆,細佬試試嗰陣話個味好特別,好似有啲果汁係入面咁。因為我早餐食得太飽,我就無試啦,但見佢寫住由布院限定,唔好理啦,照買咗先。返嚟開咗嚟食,原來係有少少青檸味咁,又真係好似少少果汁咁,總之個味好特別,值得一試的。另外佢個明太子味豆豆都好好味~~~!! IMG_7042 本來呢間 Yurari 係諗住噚晚買返酒店食的,但因為太大雨無去搵,唯有而家買上車食~~書話他家的布甸係用返呢度出產的牛奶同雞蛋做,而且無家人造色素,而同係車站前一條街而已,咁返正都路過,一試無妨啦~~~ IMG_2414 細佬揀咗呢個咖啡味的,入口確實好滑,而且好濃咖啡味~~~~絕對值得推介呀~~~細樽嗰個係焦糖嚟,愛甜的可以再加,但其實唔加都已經好好味~~~ IMG_2419 我地由由布院出嚟的時候又開始落雨,今日都係一宜無停過,我地先返酒店放低啲手信,然後又出去行街,總唔能夠完全唔出去的嘛~~~ 出到天神仲要越落越大,不過都無阻我地搵 AKB48 Cafe & Shop 的決心,因為作為 AKB 粉絲的細佬一早指定話要去呢度,初初仲話要去埋 HKT48 的劇場,不過因為行程夾唔到,今次要 skip 呢個景點...... 不過呢間店地點確實有點不好找,不過呢個世界有偉大的 Google Map 真係邊度都搵到啦~~~ IMG_2421 呢間舖都唔係好大,賣的嘢都唔係好多.........不過足夠吸引各宅男啦~~~~~ 本來諗住係度食個輕便的下午茶的,但呢度啲嘢食選擇唔多,連最簡單的三文治都無........所以最終乜都無食......... 本來細佬話乜都唔買,我費事佢走咗又後悔,點都叫佢買一兩樣走,而家十二月出咗聖誕精品,點都揀啲啦~~~ IMG_2422 IMG_7030 IMG_7029 買完細佬啲嘢就去買我的嘢~~~ Cle de Peau 係我今次的目標,佢的唇膏真係超好用~~~仲有個洗面膏都好好用,洗完感覺真係好清爽而且又唔會乾到忟住忟住~~~ 本來我想再睇下啲聖誕新出品,不過細佬好似好無聊咁,所以都係算,買咗必需嘢就算~~~~ IMG_2645 跟住其實都無乜嘢做,於是我地就上咗岩田屋三越上面行下,比細佬買到一個博多織的散紙包~~~都幾靚的~~~但唔好問我乜嘢係博多織,因為我都唔識......... IMG_7028 佢搵到鐘意的嘢,我都搵到~~~~呢度竟然有我最愛的 Sanrio,不過呢個櫃位唔算大,而且好少 My Melody 款,不過都比我買到想要的東東~~~ 日本版的 Sanrio 連個袋都係靚啲的,最開心係 Sales 姐姐特登配返個 My Melody 小禮物比我,真係好細心!!! IMG_7161 行完都仲係時間尚早,於是細佬再去埋金子眼鏡,呢間真係唔係特登搵,純粹路過,原來它家賣的係手工眼鏡,加上係日本製,更加得我細佬歡心啦~~ 不過呢度配鏡片的話要三至九日,視乎你揀邊個牌子的鏡,而且個鏡仲貴過個框,加上我地留係度唔耐,所以都係淨買框,返嚟香港再配鏡~~~ IMG_7025 買完鏡都只不過係五點幾,不過今日無食午餐,所以早啲食飯都唔緊要啦~~~~嚟到博多,點可以唔食一風堂,雖然係香港都已經食過唔少次,不過一場嚟到都要試下有無唔同的......... 又落雨又凍,我地無再行去大名店啦,求其見到 西通り店 就入咗去。 IMG_2424 IMG_2425 IMG_2426 IMG_2427 IMG_2428 其實味道同香港店的味道分別唔大,不過佢好似無一蘭咁重味精,搵日去香港店再食過先~~~ 我地之後都落咗去天神地下街行架,不過呢條街真係太長,舖頭太多,但又無乜嘢想買,所以行咗一陣就決定返去博多行 AMU Plaza 同 阪急。 最後又買咗少少手信返嚟~~~~ IMG_2551 IMG_2555 因為今日早食飯,所以決定買宵夜返去食,其實我都好鐘意食布甸,但無理由又食架嘛,所以今晚決定食牛角包~~~ 呢間 il Forno del Mignon 我地真係無論咩時間行過都見到佢有人龍的,見人人都每個味買六個或以上的,初初都好驚我地買得少佢唔賣,每個味六個我地真係食唔晒........好彩原來就算買一個都係照秤計,所以我地每個味買咗一個返去試~~ IMG_2439 雖然買到返酒店已凍咗,不過仍然係好鬆脆,而且兩三啖就食咗一個,完全唔 Heavy,難怪啲人買住幾袋包走~~~ IMG_2441
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()