食飽就要開始今日的購物之旅~~~~~

先到鼎泰豐隔離的食品專門店找糖村,Diana 推介的~~~也說這家的牛軋糖很好味,還有一個芝士味的鳳梨酥,聽著覺得很吸引,所以加了入今次的購物清單~~~~

IMG_0179

因為第一次買怕唔好食,所以只每樣買了一包嚟試...........

(p.s. 返嚟後.........牛軋糖派了一大半,淨下來的爸媽大讚話好味又唔甜,但只淨返幾粒,兩老唔夠喉,於是要臨時叫在台的 Diana 幫我再買兩包回來...... 反而芝士鳳梨酥呢..........因為只有少少芝士味,唔太突出,所以沒追加購買了)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

買完呢個之後,我地就咗 ATT4FUN shopping~~~~~!! 初初睇地圖唔見有天橋,以為要行好遠,好彩最後問到人原來台北 101 是有天橋跟它連接的呀~~~~

IMG_0181

去呢度的主要目的就梗係 GU 啦~~~~現在沒去日本買不到,香港又沒有這家,當然要來台北朝聖啦~~~~ 不停係 GU 舖內來來回回,最後揀到一條裙,一條今年大熱的濶身褲,一件 T-SHIRT,大滿足~~~~~

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

買完嘢就再去下一站出發~~~~本來係想去 LINE FRIENDS 專門店先的,但路經誠品信義店,點都入去八下,順手睇下有無我想要的 My Meloday 40 週年紀念冊~~~~

IMG_0183

哈哈......我地真係行咗一個圈就出返嚟,因為大家都無意欲買書........... 見統一阪急百貨就係誠品後面,一於先去買化妝掃先~~~~之前想試林三益的掃好耐啦~~但次次都夾唔到時間去睇,今次終於得啦~~~~~最後我買咗一枝心形的胭脂掃,送了一個迷你掃,再幫 Diana 買了一個黑頭 Bye Bye 掃,據說這個在網絡很火~~~~售貨員介紹的時候說除了可在洗臉時用,如果平時上粉發現有不貼服的地方,也可以用這個沾點水,然後在該位置印印印就可以令粉貼服了,聽著覺得的確很神奇........但怕自己只是貪新鮮,所以最後快沒有買,即管看看 Diana 用後的評語再決定吧.........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()