呢個行程的重點其中一個地方就係呢個 Line Friends 專門店,可惜我淨係記得地址,唔記得抄底大廈名,所以搵咗好耐都搵唔到..........最後先發現原來佢係微風松高三樓...... 一上到去就見到放齊晒 Line 大公仔的牆,超可愛的,剛好我們來的時間又沒什麼人,影得超爽的~~~~

IMG_0184

我最愛的 Cony 哦~~~~

IMG_0185

正門口還有一個大的 Brown~~~

IMG_0186

可是這邊賣的產品不算太多..........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_0187

IMG_0189

IMG_0190

IMG_0191

揀咗好耐........我先拾得買兩枝筆比自己..........

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

想走的時候,發現一個專櫃是專賣龍貓產品的,兩位龍貓粉絲即時被吸弔2了.........不過這裏賣的龍貓價錢比在日本買貴很多呢......

IMG_0196 IMG_0197

IMG_0198

本住影咗相當買咗的精神,我地快快的又出返西門町覓食了~~~~ 但一出捷運站就見到屈臣氏吸引咗,今次來台的另一目的是要找一條根~~~~ 上一次來買了這款,很好用呢~~~雖然味道有點大,但功效快,比撒隆巴斯嗰啲還要舒緩,我同我爸都覺得好用,今次他特別吩咐我要買回去的。

IMG_0422

但可惜對住西門町六號出口的這家屈臣氏只有五包,比 Joey 掃晒~~~咁我唯有去掃 Sofina,因為我今次收咗好多 Sofina 的訂單~~~ 超好彩,最熱賣的 Primavista Long Keep Base 剛好特價,每枝只需 TWD 298(約 HKD 76),雖然 Ange 呢條副線比起日本出的 Primavista 控油功效差了兩小時,但就價錢而言,香港的要 HKD 2XX 一枝,現在在台買副線只需 HKD76,慳了一大半,叫人怎能不買呢~~~

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

買完嘢就食飯囉~~~因為 3T 想食燒肉,所以一早定好要去燒匠或熊一其中一家,3T 最尾揀咗燒匠

IMG_0200

因為最主要係 3T 想狂食牛,所以我只選了最普通的 TWD596 任食~~~~ 一選好,待應就會問﹕「幫你們先上八款最熱賣的好嗎??」,其實我地都唔知呢八款是什麼東東來的,不過既然她說得熱賣就信她吧~~~ 原來那八款就是豬呀,牛呀,雞呀,蜆仔的那些~~~~不過呢...........我覺得全部肉中,最好食係雞,其餘的,我都覺得有啲「UN」...........這裏的職員都很好,見我們不太會燒,路過時都會幫我們望望~~燒燒的~~~!!

IMG_0202

IMG_0203

IMG_0204

好彩除了燒肉外,任食的價錢還包了這個火鍋~~~~!! 說真的,這個鍋跟我最對口味~~~!! 全是蔬菜,還可加花枝漿,很好味呀這個~~~~!!

IMG_0205

看到這個才知原來中國生菜在台叫「大陸妹」~~~~很可愛呢~~~~!!!

IMG_0206

食飽飽本來打算先在西門町逛逛先,但行行下,Joey 開始肚痛..........問她能否忍到酒店,但說可以,我們都不敢再四圍行,立刻往酒店方向出發,但才剛過兩三分鐘,Joey 已忍唔到,衝咗上麥當勞個廁所........... 突然間 "嘭" 一聲,我抬頭見麥當勞的幾盞射燈有少少火花出,然後麥當當及隔離的誠品都黑晒,好彩誠品好快就有返電,但麥當當都係未有,企企下,我同 3T 真情聞到燶味.................等咗兩三個字,Joey 先搞掂出返嚟,好彩佢話當當固廁所其實是在誠品的,佢搞掂我地都不敢怠慢,急急腳返酒店了~~~~~!! 好在由西門町最旺的地方行回酒店才只需五分鐘到,很方便呢~~~!!

我們今次訂了三人房,有一張大床同一張單人床,雖然沒有窗,但整個環境也很乾淨企理,這家新驛旅店絶對值得推介呀!!!

IMG_0209

IMG_0210

arrow
arrow

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()