close
每月一次日本嘢時間又嚟啦~~~~ 好耐無幫襯過的 g.u. 今次都有買,佢啲嘢真係又平又抵買~~ 呢度咁多樣嘢先至係六千円多啲咋~~~ IMG_1448 其實今轉訂貨最主要係因為呢對 Mysty Woman 的紅鞋兒,因為佢係要預訂的,我早一個月刖就已經訂左,而家終於放貨啦~~~咁又無理田淨係運一對鞋返嚟咁唔抵架嘛,咁梗係訂多啲嘢一齊運返嚟先抵啦~~~~ 呢對紅鞋兒真係令我一見傾心~~~!! 大愛~~~!! IMG_1449 IMG_1450 跟住睇睇下 Email 見到 Magaseek 減價,手痕碌碌下見到 Charles and Keith 的貨減到幾千円有一個,於是大手入了兩個~~~!! 最初我真係唔知呢個係乜牌子,只見佢由萬幾円減到幾千円,真係好抵而且款都靚,所以先買。估唔到我攞佢地返工,我同事一睇就講得出佢個 Brand,我先知原來佢都係出名嘢~~~ IMG_1451 IMG_1452
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()