close
我一向都幾鐘意常悅素食,以前佢係雅蘭中心嗰陣,我都周不時去幫襯架,不過自從佢執咗之後就唔知佢搬咗去邊.........今次終於比我搵返佢啦~~~  這個卷卷好味~    呢個椰子湯好香,因為我屋企無煲椰子湯好耐,所以我好鐘意飲呢個~    芥蘭粟子煲 - 侍應姐姐推介的時候我確實係覺得怪怪地的,但原來味道又唔錯架喎~    這是個很有士多啤梨味的士多啤梨咕嚕肉,雖然只係大豆纖維做的肉,但質感實在好似,正~    松露炒飯~勁香呢~熱辣辣嗰陣最好味~    這綠豆布甸我就沒有試了,因為佢係凍的同用綠豆做,我怕我個胃會受唔住.......    我們很久沒聚啦~    今次落嚟鹿仲帶咗我啲淘寶比我~今次都係買嗰啲日廠原單貨,件件都超美的~ 今年韓國都有出呢啲款的手袋呢~     我最愛這條~蕾絲超美~   貪得意買的,只因佢可愛~     初初怕佢會太短,好彩而家啱啱好~   今年流騷太熱~我都來湊湊熱鬧~     因為實在平,所以多買了一條黑色蕾絲裙,但 00 話鐘意,我就先讓給她好了~我下一轉再淘~  裙腳蕾絲~   
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()