close
好耐無見過靚女 Mika~~~基本上我同佢約食飯都要改幾次先會見到面,今次都係改咗期幾次先約到~~~~~ Mika 佢知我胃都仲係康復中,所以今次雖然係食泰國嘢,但都無點啲勁辣的嘢,佢真係好 Sweet~~~~ IMG_1749 因為得兩個人食,所以只係點咗一個菜,一個小食同一個飯~~~!! 呢個蝦個汁超正~~~~隻蝦又大又爽口~~~~好好味~~~~!! IMG_1753 呢個飯有少少冬陰功味,但又唔太辣,連我都接受到,又係好好味~~~~!! IMG_1754 佢除咗 Sweet 仲好有心,佢之前去咗東京大阪旅行,就買咗呢堆手信比我,臨走仲買多咗盒巨峰提子比我,真係搞到我唔好意思........... IMG_1756 IMG_1755
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()