close
又嚟日本貨啦~~~~本來都諗住唔買嘢住,但上月樂天大減價,忍唔到手,再加上次訂的袋今個月終於出貨了,點都有嘢要運嚟,所以就豪多一次啦~~~ 就係呢個 Perenne 的袋足足等左我成個月........... IMG_1732 IMG_1733 個袋顏色同造工都係靚的,只係細咗少少同要等太耐............ 我本身係睇中咗呢對 Kobe Lettuce 的紅色鞋的,但諗諗我已入手很多紅色衫,如果連鞋都要埋紅色就會好誇張.....所以最尾都係揀呢個格仔......... 佢唔可以話係好好著,但最起碼佢唔刮腳,同埋真係好襯衫~~~~!! IMG_1841 都話我真係入手咗好多紅色衫~~~拿呢件 Soulberry 又係啦~~~~其實我都有少少抗拒係呢間度買衫,因為佢啲 QC 麻麻地,尺寸又唔太準,試過買件衫係側邊爆咗線的,又試過一條褲係完全著唔到的,不過因為我好鐘意呢啲外套,所以都博埋今次,好彩今次成功~~~!!! 今次都有幫襯呢間 オシャレウォーカー  ,皆因佢啲衫夠濶大,而且佢平啲啲嘢都貴,而家特價就著得過,上次幫襯嗰件紅色外套勁好襯,著起又舒服~~~~ IMG_1773 每次入貨都唔會少得我最愛的 My Melody 啦,今次買咗加濕器同濕紙巾~~~~ IMG_1772 n-1509-459917_1
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()