今次的旅程早係大半年前已計劃定,見 HK Express 做八折時買定的平機票,但買完就驚了........因為見佢有好多負評,除咗話有 Delay 之外,仲有回程機可以突然間早咗兩個幾鐘頭開,而無通知客人的(此乃我們客人的親身經歷)........總之越臨出發時間,聽得越多呢啲..........搞到我差唔多日日都要入去佢網站查佢航班時間有無改........佢搭唔搭得過真係見人見知............ 去九州除咗機票,車票都係預早準備定好,因為一落地就可以換車票,可以慳返少少時間。今次我張三日北九州 Pass 就係幫襯東瀛遊買的,好似有九折,但佢地唔收信用咭,一定要比現金或 EPS,訂咗之後大概一星期就可以攞~~~!! 因為 Pass 只可以連續三日用,所以一定要諗清楚行程,計清楚車費先買哦~~~!! IMG_1965 我地今次塔 12:50 的機出發,去到福岡已要五點了。因為買嗰陣只有呢班機,所以無辦法,點知我買完機票後一星期左右,佢開多一班飛朝早 07:30 的,我打電話想去改早一班機時,HK Express 的客服態度真係好差,而且改機票仲要加錢,費用係唔平的,所以最後無改到。但對呢間 Airline 的印象真係麻麻地。 今日我地都特登早少少去機場,驚佢臨時有嘢改,另外仲要搵我同 Joey 上次搵唔到的 Longue。 今次終於搵到,原來 American Express 呢個 Longue 係 40 號聞附近再上一層電梯就見到。雖然 American Express 係自助餐,但因為呢度坐位好少,而且我地都趕住去閘口,所以淨係攞咗兩枝水就走咗............ IMG_2280 因為飛機上係無餐食的,我地食咗個早餐就出咗門口,係機上個肚就咕咕聲係咁叫,不過都要忍~~~~!! 好彩由機場去酒店好近~~~!! 福岡國際航廈要先坐接駁巴士去國內線航廈先可以坐到地鐵出博多站,所以記要預多少少時間。 我地今次住呢間 Hakata Green Hotel No 1,佢位置勁好,真係 JR 博多站筑紫口二至三分鐘路程,附近仲有兩家 Family Mart 超方便~~!! img_2290[1] 房間雖然有啲暗,但勝在好 "四正" 又企理,下一次嚟,我同細佬都會訂返呢間~~~~!! IMG_2288 IMG_2289 IMG_2292 因為真係好肚餓,Check-in 完都已經六點幾,拿拿臨洗個面就去一蘭食個拉麵,朝朝聖先~~~!! 一出博多車站,勁靚,超有聖誕氣氛~~~!! 除咗啲樹圍晒 LED 燈之外,仲有好多啤酒同外國嘢食攤位係博多站,超熱鬧的~~~!!! IMG_6791 IMG_6796 IMG_6800 IMG_6803 今次近近地去サンプラザ地下街内的一蘭分店,因為佢係正博多車站對面,很易搵到~~~!! IMG_2294 IMG_2297 一蘭的麵真係一如既住的好,大愛~~~!! 呢間一蘭隔離就係 マツモトキヨシ,要買藥品真係一流~~~!! 今次因為要幫同事買埋嘢,順利買過一萬円,可以退稅,不過而家的退稅包裝真係令我好難 Pack 嘢返屋企....... IMG_2307 IMG_2308 食飽就有氣有力行街啦,趁阪急AMU / AMU East(JR Hakata City)。一入去就掃絲襪先,本來想多買一樣 Vivienne Westwood 的 Leggings 可惜見唔到......最尾我買咗一對 Vivienne WestwoodLanvin en Bleu 的絲襪。 臨比錢時,姐姐問我有無優惠卷,我話無,佢即刻幫我去咗攞一張九五折優惠卷返嚟,又平咗,而且仲可以用到七號,超好服務呀~~~!! IMG_2303 跟住一上電梯就見到 Burberry Blue Label,未嚟之前已見代購賣的頸巾好靚,一早已計劃要買一條自用,估唔到咁快見到,仲要買到我最愛的桃紅色~~~!! IMG_2301 其實今次都諗住去 Lanvin en Bleu 買返個銀包,但 AMU Plaza 呢間店太細,真係無乜款好揀,所以買唔到。之後落咗超市買宵夜,最後揀咗 Morozoff 的布甸做甜品,真係好味呢~~~!! IMG_2306
arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()