見 3T 咁愛食牛,我地來台這麼多次也沒有試過牛肉麵,所以今朝計劃是去食牛肉麵的,但細問之下原來 3T 是不太愛牛肉麵的肉,所以我地就打消咗呢個念頭,改為再去雜誌瘋入貨,因為我地噚晚睇雜誌嗰陣發現到其他筍嘢,所以今日要再去尋寶~~~~

IMG_0336

呢本 GLOW 6 月號送的 Wedgwood 手提袋質地超靚~~~~ getImage

其實我都睇中咗 MUSE 的六月號,不過佢賣淨一本,所以我讓咗比 Joey 要先~~~ 買好嘢我地就由西門町行去台北車站~~~去到台北車站,梗係買手信先啦~~~~ 今次我終於狠下決心要買阿默蛋糕~~~!! 我今次買咗千層蜂蜜蛋糕,果然好軟滑同好香蜂蜜味~~~~超正的~~~!!

IMG_0356

跟住見佢出咗新嘢,個樣好似馬卡龍,本來諗住買返公司做手信的,但結果一盒大,兩盒細都落晒我地個肚囉.......

IMG_0357

呢個新出品就係達克瓦茲騎士~~~~

IMG_0358

其實佢只係個樣似馬卡龍,但到食入口呢,佢個面同底似泡芙多啲~~~~

IMG_0359

因為阿媽鐘意食蝴蝶酥,所以都買咗呢個餅比佢,但佢都話唔及東京的 Ginza West 的樹葉餅好味!!!

IMG_0349

買完嘢就上去台北車站二樓食飯,因為真係無預備係度食飯,所以求其入咗小南門度食~~我地點了三個餐,所以可以揀三個小菜,最好味係嗰個拍青瓜,炆菇都唔錯,最淡口就係嗰個豆麵...............

IMG_0287

3T 點的牛肉飯都唔錯..............我的排骨飯都唔錯,只係食咗一半先醍起唔記得影相..............

IMG_0289

呢個係跟餐送的湯.............淡到好似水一樣............我要加鼓油先飲到..............

IMG_0290

這個 Joey 點的餃子超大隻!!!!!!! 還要是一碟十隻呢~~~

IMG_0291

食飽飽見仲有時間,我地去埋京站行咗陣就走了~~~~!! 返到酒店仲有時間去個廁所,司機都好準時,我地三點就離開酒店向機場出發啦~~~~ 不過司機去到一半話肚痛,,我幾驚佢不停痾............嗰時我真係唔知點算,因為我兩都唔識駕駛的呀~~~~ 好彩最尾都順利都機場............本來今次難徥坐長榮,真係好想坐一次 Hello Kitty 機,但訂時先知原來 Kitty 機唔係日日有,咁都算啦,諗住都無緣坐到,點知買完飛幾日後,Joey 收到長榮的電郵話因為班機調度的問題,我地回程嗰日係無 Kitty 機提供,但機內仍會提供 Kitty 用品............ 我地就諗訂嗰陣都知唔係 Kitty 機,所以都覺得無所謂................. 但點都估唔到,我地的機票都係有 Kitty 架!!! 連寄行李嗰條帶也是 Kitty 的~~~

IMG_0361

 

IMG_0362

Check In 櫃位也是 Kitty~~~~

IMG_0292

Self Check-in Kitty Counter~~~

IMG_0293

 

IMG_0294

 

IMG_0300 IMG_0301

入閘後也有一家 Sanrio 專門店~~~~

IMG_0308

 

IMG_0311

因為價錢同港賣的差唔多,所以無特別消費啦~~~~之後去到登機口!!! SURPRISE~~~~~~~~~~~~Kitty 機出現了~~~~!!

IMG_0315

以前聽人講,坐 Kitty 機記得要問空姐攞 Poker,因為不用錢也是 Kitty 樣的,但現在是空姐在入口處派啦~~~不用問了!!!!

IMG_0326

耳筒也是 Kitty 袋入住的~~~~

IMG_0328

Kitty 安全須知和嘔吐袋~~~

IMG_0327

Kitty 頭墊~~~

IMG_0325

Kitty 行李帶~~~~

IMG_0322

飛機餐的餐具餐紙也是 Kitty 的哦~~~超開心~~~~~~~!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

今次旅程雖然短同埋唔係去咗好多地方,但因為係同好朋友一齊玩,所以好開心~~~~!! 有時給自己空間,出走一下真的是需要的~~~~!!果然~~~"休息,是為了走更遠的路~~!!"

arrow
arrow
    全站熱搜

    patpatrabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()